Felhasználási feltételek
Jogi nyilatkozat: A webáruház tulajdonosaként közzé kell tenned az Általános Szerződési Feltételeket weboldaladon. A dokumentum meg kell határozza az webáruház és a vásárló közötti kapcsolatot, el kell magyaráznia a visszatérítési és visszavonási irányelvekre vonatkozó szabályokat. Számos minta és sablon található az Általános Szerződési Feltételekhez online, csak keress rá az "Általános Szerződési Feltételek minta" kifejezést. Mindenképpen javasoljuk jogi tanácsadás igénybevételét és a sablon módosítását a vállalkozás igényeinek megfelelően.
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák cégnév: Star Eye SRL, (székhely: Salonta, Tudor Vladimirescu u. 3 adószám: 50638987, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. Az ÁSZ megtekinthető az alábbi linken: https://www.hargitakincsei.hu/adatvedelmi-szabalyzat/
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Star Eye SRL
A szolgáltató székhelye: Salonta, Tudor Vladimirescu u. 3
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,
rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: parajdi.furdoso@gmail.com
Cégjegyzékszáma: J2024027607004
Adószáma: 50638987
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Oficiul Registrului Comerțului de pe lange Tribunalul Bihor
Telefonszámai: +36-70-677-1454
Engedély száma: [………]
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: www. webnode.com
Alapvető rendelkezések:
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.
1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.
1.4. Rendelkezésre állás.
Adatkezelési szabályok:
1.5. Utalni kell az adatvédelmi tájékoztató elérhetőségére, fel kell tüntetni az adatvédelmi nyilvántartási számot.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
1.6. Utalni kell arra, hogy a megjelenített termékek csak online, vagy személyesen is megvásárolhatók-e. A termékek tartalmazzák-e az Áfát. Tartalmazzák-e a házhozszállítási díjat, illetve a csomagolási díjat.
1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
Rendelés menete
1.9. A rendelés menetének részletes leírása, a bejelentkezésről a termék kosárba helyezéséig.
1.10. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.)
1.11. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása
1.11.1 Szállítási cím, számlázási cím
A csomag címzése a felhasználó fiók létrehozásakor megadott szállítási címre történik. A megrendelést igazoló számla alapesetben a szállítási cím adatok alapján kerül kiállításra. Eltérő számlázási adatok esetén a Számlázási adatok mezők kitöltése szükséges. Megjegyzés mező: a rendeléssel kapcsolatos megjegyzésekhez használja a Megjegyzés mezőt (pl: kérem délután kézbesítsék a csomagot.) A kiszállítással kapcsolatos megjegyzéseket továbbítjuk a GLS Csomagküldő Szolgálatnak tájékoztatásul, akik lehetőségeikhez képest igyekeznek kiszállításkor a Vevő tájékoztatását figyelembe venni, azonban ez garanciát nem jelent a pontos kézbesítési időpontot illetően.
1.11.2 Fizetés
Utánvét: A fizetés történhet készpénzben közvetlenül a csomag átvételekor, melyet a csomag kézbesítését végző futárnak szükséges átadni. Ebben az esetben megrendelés után átadjuk a futárszolgálat részére a küldeményt, amit az Ön által megadott címre kiszállítanak.
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS STRIPE-ON KERESZTÜL: Az online bankkártyás fizetések a Stripe elektronikus fizetéseket lebonyolító rendszerén keresztül valósulnak meg. A Stripe egy technológiai vállalat, amely gazdasági infrastruktúrát épít az internet számára. Segítségével minden méretű vállalkozás – az újonnan induló vállalkozásoktól az állami vállalatokig – fizetéseket fogadhatnak el, és online irányíthatják vállalkozásaikat. További információk a Stripe-ról (angol nyelvű oldal): stripe.com Stripe adatvédelem, nyilatkozatok, szabályzatok A Stripe online fizetési rendszere az alábbi bankkártyákkal és digitális pénztárcával történő fizetést teszi lehetővé (magyar vonatkozású lista): MasterCard VISA American Express Apple Pay Google Pay
A vételár teljes kiegyenlítéséig az áru Eladó tulajdonában marad. Amennyiben Vevő a fizetési határidőig nem egyenlíti ki a vételárat, úgy az Eladó jogosult elállni a szerződéstől.
1.11.3 Szállítás
A webáruházunk csomag szállítását a Packeta, és a Magyar Posta végzi a kiszállítást.
Packeta: Online bankkártyás fizetés esetén 990 Ft, utánvétes fizetés esetén 1290 Ft a szállítási díj. Szállítási idő 1-3 munkanap.
Posta: Utánvétes fizetés esetén 1990 Ft a szállítási díj, szállítási idő 1 hét.
A Vevőnek kell gondoskodnia arról, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol biztosított a küldemény munkaidőben (munkanapokon 8-17 óra között) történő átvétele. Az átvételre Vevő, illetve a Vevő által megadott szállítási címen tartózkodó egyéb személy jogosult. A küldemény sértetlenségéért a felelősség a küldemény kézbesítésétől kezdve átszáll Vevőre, ezért Vevő kötelessége kézbesítéskor a küldeményt megvizsgálni és amennyiben azon külsérelmi nyomokat talál, úgy az alábbiak szerint járhat el:
a) megtagadni az átvételt
b) jegyzőkönyvet felvetetni a sérülésről a kézbesítő futárral, annak egy példányát megtartani. Vevő bármilyen sérülést köteles Eladónak haladéktalanul írásban, vagy telefonon jelenteni.
Cégünk visszatarthatja a csomag átadását, amíg meggyőződünk a termék vételárának sikeres kifizetésének megtörténtéről online fizetés esetén. Ha a termék árát nem egyenlítette ki teljes mértékben, Cégünk felhívja a Fogyasztó figyelmét a vételár kiegészítésére.
1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
1.13. A megrendelések feldolgozása mikor történik 1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 7-10 napon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás joga
1.16. Elállás a vásárlástól
A Fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § alapján indokolás nélküli elállási jog illet meg. A Fogyasztó gyakorolhatja elállási jogát a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától számított 30 napos határidőn belül.
1.17 Fogyasztói elállási nyilatkozat érvényessége
Határidőben érvényesítettnek tekintjük az elállási jogot, amennyiben a Fogyasztó nyilatkozatát határidőn (30 napon) belül elküldi részünkre. A Fogyasztót terheli a bizonyítás, miszerint elállási jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta. Cégünk a Fogyasztó elállási nyilatkozatának beérkezése után elektronikusan visszaigazolja a Fogyasztó számára az elállási jog gyakorlásának tényét, illetve tudomásul vételét.
1.18 Cégünk visszatérítési kötelezettsége
Ha a Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. § alapján eláll a szerződéstől, Cégünk az elállásról történő tudomásszerzéstől számított 15 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által megfizetett teljes összeget, a teljesítéssel összefüggő költségeket is beleértve, mint a szállítási díj. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezen rendelkezés nem vonatkozik a szokásos, kevésbé költséges szállítási módtól eltérő szállítási mód választásával okozott többletköltségekre.
1.19 Cégünk visszatérítési kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. § alapján történő elállás/felmondás esetén Cégünk a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyezően téríti vissza. A Fogyasztó jóváhagyása esetén Cégünk a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, azonban a Fogyasztót ebből adódó többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan megadott bankszámlaszám vagy postacím miatti késedelem folytán Cégünket nem terheli felelősség.
5.5 Visszatartási jog
Cégünk visszatarthatja a Fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a Fogyasztó vissza nem küldte a terméket vagy egyértelműen nem igazolta, hogy visszaküldte. Utánvéttel, illetve portósan feladott csomagokat nem fogadunk el.
5.6 Fogyasztó kötelezettségei elállása/felmondása esetén
A terméket Vevő köteles haladéktalanul és hiánytalanul az Eladónak visszajuttatni. A haladéktalan és hiánytalan visszajuttatás kapcsán vevő vállalja, hogy legkésőbb az elállási nyilatkozat megtételét követő munkanapon a terméket Eladónak visszajuttatja, vagy mindent megtesz a termék visszajuttatása érdekében, így például a terméket küldeményként feladja. A vevőnek felróható késedelem esetében a Ptk. általános kártérítési felelősségre vonatkozó szabályai szerint kell eljárni. A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A terméket a weboldalon, a kapcsolat menüpont alatt feltüntetett címére szükséges visszaküldeni. Utánvéttel, illetve tartósan feladott csomagokat nem fogadunk el. Az Eladó a visszatérítendő összegből jogosult a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk és a nem megfelelő kezelésből adódó értékcsökkenés megtérítésére megfelelő összeget kártérítésként visszatartani.
Panaszkezelés
1.19. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.
Vegyes rendelkezések
1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a [………] Bíróság/Törvényszék illetékességét. Város [………], 2018. [………].hó [………]nap